Måste sätta fart om jag ska ha ett liv i helgen

Nu har jag precis kommit hem från fältöversten! Jag gick med mamma och kollade på en hel del saker, men försökte mest hitta en snygg höstjacka och ett par snygga stövlar. Omöjligt. I alla fall var det omöjligt att få tag på en snygg höstjacka, en del snygga stövlar fanns det iaf ;) men jag köpte inget. Vi fikade på ett väldigt mysigt café som ligger på karlaplan också, otroligt god äppelpaj...

Nu sitter jag här och försöker komma igång och plugga, har så sjukt otroligt mycket plugg. Jag orkar inte sätta igång!!!! Det är så jävla segt. Har spanskaprov på måndag, företagseknomiprov på torsdag, stor svenskainlämning på fredag och rätt stor engelskaläxa nu på fredag. Jag skjuter bara upp det hela tiden. Men nej, nu måste jag sätta lite fart om jag ska ha ett liv i helgen.



Jag känner ganska så mycket likadant som Charlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0