TJA

Igår var jag hemma hos Beck med evelina och angela :) vi åt varma mackor och kollade vi på eva och adam, nostalgi <3 idag ska jag först hämta ut tvätten och sen ska jag åka till evelina och oliver. Vet inte riktigt vad vi ska göra än. Jag röstar för bio he he he. Jajuste, det hände en lite smått pinsam sak imorse... jag skulle ner tidigt, vid 10, i tvättstugan och tvätta (-.-)  och såg ut som jag vet inte vad. Så ska jag upp igen och tänkte YES jag klarade mig utan att någon såg mig... så kommer det ner en kille som är känd från tv. Så roooliiieeeegt. TJA liksom... aja jag överlevde iaf haha!

Är det någon som hört Pinks nya låt förresten? Den är så bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0