Trött som fan

Idag "försov" jag mig... var trött som faaaan och hann bara gå på sista lektionen. Men jag missade ändå ingenting så (; Nu är det äntligen lov, så jävla skönt! Det känns inte som om halva terminen gått :S Det har gått fort som vanligt. Efter skolan gick jag in på fältöversten och köpte lite grejer från H&M. Ett par mjukisbyxor, supersöta underkläder, och en del smink. Landade på typ 500 kr. Snart ska jag iväg till sollentuna och rida. Jag som redan har träningsvärk he he he. Ikväll blir det en chillkväll tror jag :) Ska bli skönt!

Såhär ser Guernica ut, det är henne jag ska rida



Kommer ni ihåg den här gamla? Älskar bakgrundsmusiken, så skön :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0