Datorjävel!!!

Nu är min dator också typ kapisch. Som vissa av er vet så har ju jag några konstiga streck över min dataskärm, och nyss när jag skulle in på den igen kom det ett SJUKT stort streck med ca 5 centimeters bredd på skärmen och det tänker inte gå bort!!!! Så nu måste den väl in på lagning, men det kostar väl antagligen lika mkt som en ny så vi får väl se om det ens är värt det -.- Ibland alltså..

Jag börjar förresten känna mig lite småsjuk också, pricken över i verkligen! Skönt att det blir en långhelg iaf, imorgon är sista skoldagen för veckan :))) Ska bli otroligt skönt. På fredag blir det lite shopping i stinsen med eve och sen ridlektion på kvällen, på lördag blir det förhoppningsvis lunch med malin och på kvällen blir det middag hos eve med tio tjejor till och utgång! Sen på söndag blir det stallet på gärdet ;) What a weekend! De e ingaaaaa problem ;D Juste! Jag köpte lite saker idag också :) En beige halsduk från HM och en supermysig grå kofta och en vardagsklänning från Lindex. Jag måste säga att lindex har hostat upp sig lite? (eller också är det jag som blivit en kärring).




Pusse
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0