jag älskar vintern

Varför skriver jag nästan alltid alla mina inlägg på kvällen/natten? Kanske borde heta anna - nattugglebloggen eller något liknande? ;) Eller kanske Anna Innerstad som evelina och jag kom på idag HAHAHA! Idag har jag iaf varit i skolan, hade svenskaföredragt. Det gick faktiskt bra! Även fast jag inte hade pluggat så mycket på det.. efter skolan var jag med evelina och vi gjorde väl inget spec fasktiskt. En väldigt skön eftermiddag!
Imorgon är det orienteringsdag, eller ja. Vi börjar halv nio och slutar typ halv elva så dag vet jag inte men haha (; Efer det ska jag gå på stan med evelina och issi, måste handla lite höstkläder bl.a.

Åh jag såg just en reklam för skidorter på tv.. jag längtar så mycket till skidsäsongen så jag spricker. ÅH ÅH! Det nästan pirrar i magen av ett litet lyckorus när jag ser på reklamen haha! Jag älskar vintern på något vis. Men då måste det vara snö, frost, blå himmel (och sol blir ju en självklarhet..) och minusgrader. Annars kan man ju lika gärna låta bli :>


ÅH.

Men nu ska jag sova, ska ju trots allt upp kvart över sex -.-
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0