nattblogg

Nu nattbloggas det här igen (; Imorgon ska jag och eve vidga våra vyer och åka och shoppa i Nacka Forum haha! Ingen av oss har varit där förut, men det ska tydligen vara stort så :) Imorgon är det shopping som gäller :D Sen ska jag iväg till stallet och rida :) efter det blir det hemmamyskväll, tror jag är ensam hemma också, rätt skönt. Ska ladda upp med film och lite godis tror jag (;


Det är nästan lite, lite nostalgi i den här i bilden, den hade jag i min blogg för typ ett och ett halvt år sen!

Jag är typ speedad, de e ju awesome när man ska gå och lägga sig, verkligen. Jag och evelina sitter uppe vid datan och webbcamar hahahahaha :D det var ju sjukt länge sedan man gjorde det haha! :D
Men puss och godnatt på er
<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Min webbcam kan DÖÖÖÖ!!!!-.- ;D<3

2009-09-25 @ 08:32:59
URL: http://kloockreent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0