nattis

Gud vad trött jag är. Vad gör jag ens uppe haha? Ibland undrar man ju varför puckot till hjärna inte bara kan fatta att man borde gå och sova (; Hur som hellst gick ridningen bra! Det var så sjukt jävla as jobbigt. I början gick det piss kan jag ju säga. Men sen efter ett tag blev det grymt. Älskar sånna lektioner. Imorgon blir det en tråkig lördags-dag. Jag måste plugga som fan på svenska föredraget och städa min garderob (igen hann ju inte allt förra gången) och resten av rummet ska också höstfixas lite med. Sen på eftermiddagen/kvällen ska jag träffa evelina tror jag? Varför måste helgen vara så kort?! Jag skulle behöva köpa en höstjacka också. och lite nya höstkläder överhuvudtaget. och en mobiltelefon. och ett par nya ridstövlar. vafaaaaaaan. Tur att det är en sjukt slapp vecka nästa vecka iaf, då kanske man hinner med lite. Kolla in det här schemat!

mån - vanlig skoldag
tis - orienteringsdag, slutar ca 11.
ons- vanlig skoldag
tors-  inriktningsdag, rättegång. börjar 14:30 och slutar ca en timme efter det
fredag- LEDIG! (studiedag) aaaaah. hej långhelg, du är välkommen haha!



jag har börjat med mittbena förresten, vad tror ni?! något ovant!

men jag är som sagt skittrött. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker att det är jätte fint:) Vad läskig din hand ser ut, det ser inte ens ut som din hand. Ser ut som en läskig spökhand som sticker upp:S Haha;D<3

2009-09-20 @ 15:21:05
URL: http://kloockreent.blogg.se/
Postat av: anna

taaack :) haha :O det kanske spökar i mitt rum på riktigt? ;) haha :D<3

2009-09-20 @ 20:41:32
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0