3 sep

Hahaha gud vilken förvirrad dag det var idag.. jag, issi och eve skulle försöka få tag på någon som sålde dricka och vi höll på i typ två timmar :P Till slut fick vi tag på en kille, så vi träffade honom i tekniska högskolan. och vi hade ju liksom ingen aning om vem han var.. men när vi ser honom märker jag och issi att det är ju en kille från engelbrekt!!! Han gick ett år under oss också, 93a... hahaha något pinsamt! ;) och jag typ störde mig sjukt mkt på honom pga olika anledningar haha. men men, vi fick iaf tag på det så :) sen åkte jag hem till issi. hittade en asfin blå festklänning (i issis garderob haha) som jag ska ha imorgon, ni får se den sen! Jag kom på att jag inte har gjort min engelskaläxa som är till imorgon, naaaajs. nu orkar jag ändå inte sätta igång med den, man ska skriva ett slut på en tråkig novell.

Imorgon är det skola från 8-13, efter det måste jag iväg till en biograf och köpa biobiljetter till mam :) hon fyller år imorgon <3
men nu måste jag sleeeepa ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0