1 september

Idag har jag hunnit med att:

- stuka min fot
- spilla lite svartvinbärssaft på min vita tunika
- halka i hallen när jag skulle springa och svara i telefon
- somnat i soffan, två gånger
- tappa mobilen i golvet ca tre gånger

Annars har jag varit i skolan och fikat med mamma i tessinparken (eller hur det nu stavas) :) Imorgon är den jobbigaste dagen i skolan, suck.. går från 08:00 - 15:00. Vid fyra ska jag träffa några gamla klasskompisar från 9an, engelbrekt! :) ska bli askul!

<3

Kommentarer
Postat av: anne

Jag diggar dig flyt Fröde ;)

(A certain someone har förstört "Frödis" lite för mig... Åtminstone ett tag framöver...)

Jag postar en länk på din wall nu förresten! Det var den där som jag fick på hjärnan som Fabian spelade i entrén som du frågade om! Måste berätta det också ifall du INTE skulle märka det liksom... Brainy me... Haha!

Har du hört att Emma och jag blev locked in they wont let us out i IVAS(CP)rummet idag... Alltså. Sucken. Hahaha! PUSSPUSS!

2009-09-11 @ 17:00:01
URL: http://annesaspekt.blogspot.com
Postat av: anna

haha :O vem?! (tur..för jag hatar frödis. när folk säger frödis liksom brölar de ut det, fröööööööööööööööööööööööööööööööööööödis. fyfaen). hahaha ;D stackare.. nu vet jag varför ni är som ni är ;D skoja pluttisar! :) PUSS!

2009-09-13 @ 20:59:50
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0