sunday

Mina helger är sååå dåliga på uppdatering, sorry about that. Men jag har liiiiiite bråttom, det är nämligen reklampause i min film haha! Men jag skyndar mig ;) här är lite mysiga saker jag har planerat att jag ska ha i höst.


Och här är lite random bilder jag gillar (några tagna från hibbs blogg).



jag drömde förresten världens bästa dröm i natt. jag ville seriöst inte vakna, blev nästan besviken när jag insåg att det var a dream. Om jag har jävligt mycket tur kanske jag kan börja där jag slutade ikv.. har ni också så? att ni kan fortsätta drömma där ni slutade ibland? rätt sjukt faktiskt. och rätt jobbigt om det är en mardröm haha, tur att min inte var det :>
pussilusss

Kommentarer
Postat av: anne

Såg att det var no comments och led lite, givetvis var det därför (och iiiinteee av någon annan anledning himlar lite med ögonen sådär som jag var tvungen att kommentera ;D)

Självfallet kära annabanana händer det! Underbart ofta! :) See you soooon för att mysa till det lite med livets kemi... PUSS!<3

2009-09-14 @ 23:10:07
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0