Första dagen på lovet

Extremt dålig uppdatering, förlåt! Idag var jag i stallet och red en tvåtimmars tur på djurgårn, hur jäkla skönt som hellst. Man bli så avslappnad och när det är mulet och halvdåligt väder är det inte många som är ute, så det är nästan helt tyst. Lovely!

Efter stallet åkte jag till Hässelby för att äta middag och umgås med evelina, beck, angela och angelas pojkvän (hos angelas pojkvän). Vi hade hur roligt som hellst med en frågesport för barn (7+) på engelska hahaha! Jättemysig kväll. Imorgon ska jag och Sara åka till Romme och åka skidor över dagen, ska bli riktigt kul! Hoppas att det är bättre väder än idag bara... ;)

Men nu ska jag upp om typ 5 och en halv timme, så nu måste jag sova ;)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0