heavy rain i adore you

Det åskar här! Och blixtrar. Och regnar. Det är så himla mysigt, satt ute på balkongen och pratade i telefon medans det dundrade och smattrade, det var varmt också! 17 grader. Lovely. Jag tycker det är så himla mysigt med regn, åska och blixtrande. Det luktar gott också. Det är egentligen fascinerande hur det kan låta så jäkla högt, om jag levde på 1500-talet skulle jag fan varit livrädd eftersom man inte visste vad det var...

Nu har jag iaf pluggat i princip hela eftermiddagen/kvällen, så jag ska sooooofta haha. Kanske gå igenom det en gång till, men inte mer än det!

http://blogs.eveningsun.com/sportingword/rain.jpg


Kommentarer
Postat av: Izabella

oooh! det är fan i mig det bästa som finns. Älskar också det. Och lukten, haha fan vad vi har diskuterat om den där jädrans lukten;)

Dock är jag lite rädd för blixt och åska... hihi

PUSSSS!!!

2010-04-29 @ 22:16:38
URL: http://izabellabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0