dreams

Jag vet inte varför, men jag har funderat på mycket saker som jag måste ha gjort innan jag blir gammal och inte kan. Jag är typ rädd för att bli gammal. Finns det någon sån fobi haha? Iaf. Det här är vissa saker som jag måste göra i min ljuva ungdom hahaha.

- Gå på college i USA
- Resa till de här länderna: Australien, ett land i Afrika (har inte bestämt vilket än haha), Antarktis och USA
- Se dessa djur på riktigt; lejon, giraff, noshörning, zebror, känguru osv.
- Hoppa fallskärm eller bungyjump
- Ha en egen häst, hellst på en ranch i USA
- Bada med delfiner
- Se en haj, under vattnet (alltså inte något mes genom en glasruta haha). Även fast jag antagligen skulle skita på mig hahaha.
- Ta dykarcertifikat
- Lära mig att åka vattenskidor
- Lära mig att surfa
- Lära mig att köra motorcross

Sen när jag vågar möta en haj under vattnet är ju en bra fråga haha. Men jag vill absolut uppleva känslan. Något jag dock aldrig skulle vilja göra är att åka upp i rymden, det är något av det äckligaste jag kan tänkta mig... och att hålla i en tarantella eller i någon annan skitstor, äcklig spinde/insektl hehe.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0