20 saker ni inte visste om mig. Eller?

1. Jag har inga allergier

2. Jag har en liten släng av klaustrofobi

3. Jag hatar att åka hiss själv

4. Den vän jag har känt längst i hela mitt liv är Sara Alkelin. Vi lärde känna varandra på 6års

5. Jag är född i Linköping. Vi flyttade därifrån när jag var 5 år

6. Jag har hållt med fotboll, balett (?!), cheerleading och ridning

7. I princip hela min släkt på pappas sida bor i Dalarna, Borlänge

8. Jag är extremt nipprig över mitt hår. Jag har alltid velat ha långt och rakt hår. Och när det inte är rakt så känner jag mig töntig och obekväm. Haha! Dumt men sant

9. Det jag är mest nöjd över på min kropp är mina ögonfransar

10. Jag blir besviken på mig själv ifall jag får VG+ på ett arbete/prov och inte MVG

11. Jag gråter extremt lätt över sorgliga filmer, men inte över riktiga händelser (om det inte gäller dödsfall såklart)

12. Den snyggaste killen och tjejen utseendemässigt är, enligt mig, Chace Crawford (otippat... det visste ni redan haha) och Elsa Hosk

13. Jag har väldigt svårt för att äta något till frukost på vardagar, då blir det nästan alltid bara te

14. Min favoritmat är thaimat

15. Jag hatar sushi, avokado, tomat och gravad lax

16. Jag älskar när en kille är bra på sport. Speciellt fotboll

17. Ibland kan jag få jättedåligt samvete om jag spottar ut ett tuggummi på gatan.. Jag tänker alltid tillbaka på ett gammalt barnprogram där de sa att jättemånga fåglar dog av att näbben klistrades ihop när de försökte äta det

18. Jag älskar att gå hem igenom stan vid 3-4 tiden när man varit på krogen. Inte själv då förstås, men med en vän. Det är så sjukt mysigt. Om man har med sig flats förstås... haha

19. Jag har jättesvårt för att bli kär

20. Det här har varit min allra bästa sommar i mitt liv hittillts. Och idag var den sista sommarlovsdagen :( Jag kan gärna börja skolan. SEN. Jag vill ha sommar lite längre först...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0