Finfint

Jaha, nu har jag fått penicillin och en bakteriedödande kräm från doktorn. Hoppas på att det ska försvinna så fort som möjligt! Jag bestämde mig, efter lite övertalande från en vän haha, att ändå åka till Maddie ikväll eftersom det blir sista gången jag träffar henne på ett år. Och då stoppar inte några utslag mig. Men jag har ändå lite ångest över att min hud ser så ofräsh ut med smink på... ser ut som jag har finnar där under. Jag hatar sånt och är verkligen noga med att försöka hålla dem borta och då kommer de i en annan form - hej och välkommen till Anna Fröderbergs kind! Eller bara inte. Och kul att man har fått detta av närkontakt... Den som smittat mig borde få sig en runda. Jag bjuder på det. Som tur är smittar inte mitt längre eftersom de är på "läkningsvägen". Nu ska jag dra!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0