fridaaay

Nu är jag hemma från friskis, vi tränade i ca två timmar. Först gick vi ett pass, sen sprang vi lite på löpbandet och sen körde vi maskiner! Vilken kick jag fick. Fast nu är jag trött haha - har redan börjat känna av i armarna :P Det är så det ska va. Nu ska jag slappa ett tag och kolla på tv, käka lunch och sånt och sen bär det av till ridningen. Vi får väl se hur det går nu när jag är rätt trött i kroppen haha! Men det går nog finfint.

Ikväll, efter ridningen, ska jag sova över hos Emma Orsvärn (emmaslillaliv.blogg.se) och vi ska hyra film och kolla i deras "biosalong" (de har en projektor i källaren och lite andra saker) och bara chilla hela kvällen :D asnaaaajs! Imorgon ska jag på infomöte om college i USA :D :D :D ser fram emot det.


Jag och emma vm om ett halvår!!!!!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0