Friday

Nu är det äntligen sportlov! Så jäkla nice. Är hur trött som hellst just nu, funderar på att ta en liten nap innan stallet... men nej haha. Brukar bara vara ännu tröttare sen när jag vaknat.

Varför är allt fel med SL just nu?! Till och med deras hemsida har krashat!! Undra på vad de skyller på nu.. is i maskineriet? Jag får damp eftersom att jag inte kan planera min resväg till stallet, tänkte åka buss istället för pendeln. Så nu får jag sitta här som man gjorde på den gamla goda tiden och knepa ihop med hjälp av olika tidtabeller haha. Suck.

Ikväll är det iaf ridning på G, hoppning! Ska bli grymt kul! Undrar vem jag ska hoppa... Måste byta eftersom Namir är så jäkla rädd för allt. Sen efter stallet ska jag eventuellt träffa Sara :)
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0