Helg

Åh ibland blir jag så irriterad. Och besviken.

Igår hade vi hoppning, jag ramlade av haha. Men det gick bra, min häst är ganska gammal och när vi skulle hoppa en 3studs trasslade han in sig och kom ur fel och då tappade jag balansen hehe. Men jag gled typ av mer än flög av haha, har dock lite ont i svanskotan och nacken idag. Men sen fortsatte vi och hela lektionen gick skitbra! Är riktigt nöjd med den :)

Imorse tränade jag ett baspass, var lite svårt att göra situps bara pga av min stela nacke hahaha. Men annars gick det bra, litet motigt sådär på morgonkvisten bara. Efter det åt jag och mamma lunch i Saluhallarna och sen dess har vi kollat resor för påsklovet! Vi tror att det blir shoppingresa till London eller New York! Åh.

Jag ska försöka hitta någon som vill åka till Romme med mig och åka skidor i veckan också, men alla är ju typ bortresta eller så kan de inte av andra anledningar. Suck. Hatar när man sett fram till saker och sen blir de inte av... Annars åker jag fan dit själv. Om det ska vara så jävla svårt. Ska på hoppkurs i veckan också! nice.

Ikväll blir det nog melodifestivalen, har inte mycket annat att göra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0