Hög av att träna

Alltså det är helt sjukt! Jag får sån jäkla energi efter passet att jag skulle kunna hoppa jämfota hela vägen hem!!! hahaha. Det är så grymt kul, speciellt när de spelar michael jackson låtar och gör lite sköna moves till det hahaha! Love it. Dessutom är det jobbigt också, svetten rinner kan jag säga. ÅH så härligt. Äntligen! Känns som om jag är typ hög eller något... haha kanske ska tona ner lite.

Jag ska snart sätta fart och plugga matte igen... kul som fan! Imorgon blir en intensiv pluggdag för mig. Ska skriva argumenterande text på engelska, jobba på civilrätten och på rättskunskapen. Dessutom är det ju matteprov. Kommer inte hinna träna imorgon, men ska gå aerobics på torsdag! får se hur det kommer gå, kommer väl flänga runt som en räka hahaha.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0