The star master, the mytholog(i)y and the legend


Just nu sitter jag här med ski aka. frodo of the ring och pluggar civilrätt. Det går alldeles underbart och vi har hittills lyckats avklara en mening på ett begrepp av 24 st. Snart är det dock dags för labb vilket vi hoppas på kommer att gå bra. Med människor som oss, som tror sig vara Einstein bland kemikalierna kan det hända ett och annat. Vi kanske lyckas trolla fram en ny ultimat brat med den senaste teknologin med darrevax i hårrötterna som sitter som smör. Bringing sexy back and all the other brats' don't know how to act and thats a scary fact! Det kan å andra sidan dyka upp en Jenny from the block med en sliten dress, inte acceptabel här på Östra, det får bli ombyte på handikapps toaletten! Det var allt för mig eller inte riktigt allt för det det går inte att definera men ta inte illa upp för det här är livets ironi! Jag ser mig själv som en utopi och Jenny i ett, a mixtape from me to you!  

Med vänliga hälsningar gästbloggaren: Ms. x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0