så snyggt

Idag har jag varit riktigt dålig med uppdateringen måste jag erkänna! Men jag har möblerat om i mitt rum, tvättat och även pluggat lite. Jag vet inte riktigt vilka det är som läser min blogg, så jag tänkte att jag kanske ska lägga ut lite förslag på snygga killkläder också? Här kommer 3 stycken assnygga förslag. Man ska inte fixa till det så mycket, det här och liknande är så det snyggaste. Och en sak till, jag skiter totalt i märket så länge det är snyggt.



Allt detta kommer från topman, abercrombie&fitch och converse.
 
Den killen som har såhär + hugo boss parfymen som jag dör för, ligger helt klart på plussidan... hahaha.
Puss på er

-------------
Edit: Plus snyggt fixat hår, en solbränna, vältränad kropp... jag och evelina undrar varför det inte finns sånna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0