Det här med att flänga runt som en räka

Nu är jag tillbaka från gymmet! Eller ja, aerobicsen. Det får betyget 7/10 - eftersom det var första gången i princip. Det blev precis som jag trodde, jag flängde runt som en räka hahaha. Men det var det fler som gjorde hehe (; men det var kul! Störde mig något på ledaren bara. Vissa steg visste jag ju inte hur man gjorde och så gick det asfort och "nu lägger vi till det hääääääär... och det hääääär" så ibland var det svårt att hänga med. Men det var svettigt iaf, huvudsaken ;)

Nu ska jag snart dricka lite te och lägga mig och kolla på animal cops på animal planet haha ;) skön avslutning på kvällen.
puss på er!




Kommentarer
Postat av: Amandie

åå va kul nej inte för tillfället :P

aa shit asså de va grejer de vi borde ta nån dag o spela rayman me xD shit va vi spelat de hahah

2010-02-19 @ 11:40:52
URL: http://moew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0