friday

Idag var jag hemma från skolan, hade en sån otrolig huvudvärk. Jag vet inte vad det är som händer, jag är jättetrött och har inte motivation till nästan någonting längre! Måste börja äta bättre och sova mer. Jag gick alltid på alla lektioner förut och gjorde alltid alla arbeten i god tid, men nu skjuter jag upp saker hela tiden. Kanske för att det är så lätt att göra det? Det ska iaf bli ändring på det här nu.

Imorgon blir en jävla stressdag kan jag säga, jag ska:

- träna
- plugga spanska
- träffa emma vm, mathilda och jessica och öva på vår dans
- hitta kläder till kvällen
- göra mig iordning inför ...
- 21:00 ska jag vara på en födelsedagsfest på mälarstrand

Lycka till att hinna med allt, det behövs haha.
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0