Pancakes och Paradise Hotel

Sitter här och pluggar naturkunskap. Hur många gånger har man inte gått igenom evolutionslära och Charles Darwin? Och hur många gånger har man då inte märkt att "fan det här kommer inte jag ihåg..."? En miljard gånger! En miljard + en, nurå.

Jag har aldrig riktigt fastnat för Paradise Hotel, tills i helgen då jag såg på något XL program. Nu är jag helt fast av lätt underhållning, snygga människor och intriger haha. Det jobbiga är bara att jag sett några program hit och dit och ikväll är finalen! Så frågan är då om jag ska se allt från början och se finalen sen eller om jag ska se ikväll? Tror det blir se ikväll... För det kommer väl antagligen inte undgå mig vem som vinner i vilket fall som hellst haha.
Så ikväll blir det Paradise Hotel och pancakes!
Pusseluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0