Vilken lördag!

Snacka om att det här är en fartfylld dag.. jag kom hem från stan med mamma för inte så länge sen, har nu duschat och gjort mig klar för bio och shopping i kista galleria. Ska dit med evelina och oliver snart (jag vet en som kommer klaga på oss efter fem min haha!). Informationsmässan om college var iaf helt okej, man fick lite mer information och det bästa var väl kanske att man fick mer kontakt om organisationen och man fick veta hur de som var där förut tyckte om collegen osv. Så nu är jag bara ännu mer taggad att åka till USA ;D

Jag och emma vm tränade ju igår.. och nu har jag en grym träningsvärk i hela kroppen. Det gör ont att sitta ner för jag har sån träningsvärk i rumpan och i låren haha. Och igår när jag skulle sitta upp (på en relativt liten häst) så sög det som faaan i låret haha! Kanske inte var så tränad i ben och rumpa som jag trodde trots allt ...

Ser fram emot bion ikväll, jag och joel kinnaman kan väl fira alla hjärtans dag tillsammans istället? inte????



Ha en bra lördagskväll! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0