Weekend

Idag har varit så som en söndag ska vara. Jag har chillat mest hela dagen och varit allmänt söndagsseg ;) Igårkväll sov mathilda över här och imorse kollade vi på mvt och låg och drog oss ett bra tag haha! Sjukt skönt. Sen ringde emma vm och tvingade mig att gå från Hogan knows best haha och ge mig ut på stan för att leta vinterjacka med henne. Sagt och gjort haha och sen åt vi thaimat och satt och pratade :)

Borde egentligen plugga spanska just nu men jag orkar inte. Jag hatar spanska! Men jag har prov imorgon så jag måste plugga sen. Ska dock jobba från 21-10:30 ikväll på min morbrors jobb, ska köpa en tidning och vindruvor så jag kan hålla mig sysselsatt.. och plugga :( den här veckan kommer bli grymt jobbig. Men sen är det SPORTLOOOOOOV! :D Då blir det skidor, kompisar och bara chillenpillen kan jag säga.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fillipluttan : D

Hej hej, då e vi iaf 2 st om att HATA spanska, så jääävla tråååkigt!! :@ :/

Puss <3

2010-02-23 @ 21:06:33
URL: http://filippasippa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0