A new beginning

Det är sjukt det här med hur olika dofter kan få en att tänka på olika tillfällen egentligen. Alla mina parfymer som jag har påminner mig om en speciell tid, tillfälle osv. Och nu när jag skulle smörja in benen så hittade jag min aftersun från Hawaiian Tropic som jag jämt använde i Thailand när vi var där! Härliga tider. Jag blev galet nostalgisk (så nostalgisk man kan bli efter 6 månader...).

Dessutom, nu när min ordinary parfym som jag använt flitigt i princip hela tvåan börjar ta slut, måste jag köpa en ny. En ny parfym = nya tider. A new beginning. (haha). Men frågan är bara vilken! Men nu ska jag iväg till Kista för att se på bio, BECK!!!!, med Sara. Ska verkligen bli kul att se den här! ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0