En tia

Filmen vi såg igår, Beck - Levande Begravd, var sjukt bra!!!! Jag och Sara höll på att få flertalet hjärtinfarkter där i biosalongen kan jag säga hahaha. Filmen var vitsig, överraskande och läskig på samma gång. Helt klart en tia! Idag ska jag på hemmafest med Sara haha, det var riktigt länge sedan man gick på det!

Imorgon ska tältgänget + Angela ut till Grinda och tälta haha! Det enda jag kommer ha gjort den här sommaren är att ha tältat hahaha! Men det är faktiskt grymt underskattat tycker jag. Man träffar mycket roligt folk och det händer nya saker i princip hela tiden.

http://res.moviezine.se.s3-external-3.amazonaws.com/2a75f/2a75f3466dd8bdfd350f24fc96cb8493/postr_l.jpg
Grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0