Update

Först och främst vill jag bara säga att min älskade Isabella Banck fyller 18 år idag!!!!!!!!!! GRATTTTTTIIIIIISSS!!!!!! Vi älskar dig. Jag hade superdupermegagärna velat ge dig en bamsekram och grattat dig tusen gånger om idag på din dag. Men det får iaf bli imorgon :) Puss på dig.


Snygg är hon också. Dock upptagen! Min. Och Jims. Fast mest min förstås.

Nu till något annat. Jag är bortskämd. Vi har haft det så jävla bra och så jävla roligt på Olivers landställe! Jag skulle kunna börja hoppa upp och ner för att jag vill att livet ska vara så här jämt. Det har hänt så mycket roligt och knäppt så jag vet inte vart jag ska börja haha. Vädret har varit underbart det med, så nu är en bränna på plats! Det känns dock som att det var i förrgår vi åkte dit och inte i onsdags, det gick så fort! Det enda negativa. Annars var det lovely.

I övermorgon åker jag och Sara till Smögen och vi ska campa! Som om jag inte hade fått nog av det från helgen haha! Nej det var mysigt ;) Oftast hahaha! Vi ska alltså åka från tis-lör och sola, bada, festa och träffa folk i smögen. Vart ligger ens smögen? Tjoho! Längtar.

Jag är så glad. Puss och kram friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0