AYE!

Nej nu har jag huvudvärk så nu får det vara nog med plugg. För tre månader! Woop wooop. Låter ödet bestämma hur det ska gå imorgon på provet! Bra idé tycker jag. Så nu börjat mitt liv då. Och jag hade tänkt fira genom att hinna fixa tvätten och kolla på sandhamn med en kopp té. Det känns i kroppen kan jag säga, som om 100 stenar har tagits ur min ryggsäck och det bor något vilt i kroppen. Gillar mina målande beskrivningar från Svenska B. Men nu är det slut. AYE!

Helgens planer

Torsdag - Stan med Sara, grillkväll med Eve, Issi, Oliver, Lucas och Jonte
Fredag - Betala Rhodosresan, ridning och sen vet jag inte
Lördag - Chilla galet och sola galet. Sen utgång!!!
Söndag - Same!

Pusspluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0