Sol och bad

Idag var jag först i skolan och sen åkte jag för att fira Oliver som fyller 18 år idag! Jag, Eve, Issi, Lucas, Oliver och Jonte cyklade till Edsviken och badade och solade! Årets första dopp! :D Jag och Lucas fick världens konstigaste cykel och det såg nog ut som zickzack över hela vägen haha. Instabilt var bara förnamnet haha..! Och Issi och Jonte åkte ner i diket hahaha! Eve var den enda som klarade sig galant, och oliver som åkte rollerblades ;)

Idag är sista pluggdagen inför sommarlovet!!!!! Så jävla skönt. Jag har aldrig längtat till ett sommarlov så mycket som i år. Så imorgon ska samma människor ses på kvällen och kröka gärnet. Haha nejdå ;) Men först ska jag träffa Sara och gå på stan och kolla kläder :) Men nu ska jag råplugga inför kursprovet i naturkunskap som jag har imorgon. Klockan 9. Wish me luck!


Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0