Thursday

Jag vaknade med frukost på sängen imorse, jag har världens bästa mam. Jag har, for your information, sovit elva timmar i natt haha! Och vilken jävla dröm haha, tänker dock inte dela med mig av den för då tror ni att jag är ett psykfall (garanterat haha). Är det sant förresten att det man drömmer om är sådant som man inte kan hantera i verkligheten? Hur som hellst! När jag vaknade kände jag mig lite bättre i huvudet iaf, men min hals och min hosta är fortfarande onajs.

Igår när jag och mamma gick på stan hittade jag en klänning på Massimo Dutti som jag ska ha i helgen. Tyvärr får ni inte se den på eftersom att jag ser ut som ett yrväder haha.




Kommentarer
Postat av: I.B

ooh, den var jättefiiiin:)

2010-06-10 @ 14:13:20
URL: http://izabellabanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0