3 mars

Imorgon blir det Romme över dagen med Karolina! Ska bli riktigt roligt, vi ska tydligen få kanonväder också :) Jag var tvungen att köpa nya skidvantar och en ny skidmössa idag, hittade faktiskt riktigt bra grejer haha. Så imorgon måste jag upp kl fem...men det är det värt, ska bli skitkul!

På fredag blir det först hoppkurs och sen ridlektion, även det ska bli grymt kul! Sen får vi se vad som händer i helgen. Just nu är jag förkyld och låter som en gammal rökare, häääärligt. Hoppas på att det inte blir värre och att jag slipper vara sjuk i helgen! Jag och evelina ska ju gå på bio, New Moon (droooooool haha). Ett halvår efter hahaha.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0