Söndag

Jag kom hem från stallet för ungefär en och en halv timme sedan. Höll i ridlektionerna idag på ridlekis, askul! Efter det red jag och Emma (det är vi som jobbar på ridlekis) en ritt på ca 1 och en halv timme. Det var helt lugnt i stan, typ inga bilar eller människor och sådär söndagsgrått och mysigt. Sen cyklade jag hem, så härligt att äntligen kunna cykla!!!! Sjukt smidigt, tar ju bara en kvart, tio minuter att cykla dit :)

Och sen att det äntligen slagits om till sommartid! Åh. Jag längtar så jäkla mycket tills sommaren drar igång på riktigt! Så man bada, sola, åka båt, äta jordgubbar, galoppera på gräsmattan (hehe), äta glass, sitta på balkongen på kvällen, ha snygga kläder och skor, tälta haha, ljust på kvällarna och vara på Ornö. Vem längtar inte?

Nej nu ska jag duscha, pusse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0