Torsdagsdiciplin

Jag sitter här med min jäkla laborationsrapport. Veckans prestation. Jag måste få MVG på den här, annars får jag bara VG i Naturkunskap B och det tänker jag INTE finna mig i. Basta haha. Jag är förhoppningsvis klar om ca en och en halv timme, då blir det till att läsa någon av mina tre böcker jag håller på att läsa hahaha. En engelskabok, en svenskabok och en bok som jag valt själv. Känns så svårt att prioritera de tråkiga böckerna när man har en sjukt spännande bok, Luftslottet som sprängdes. Diciplin nu.

Imorgon är det torsdag, och då är det i princip helg! Våra torsdagar är inte allt för ansträngande och sen är det bara fredagen kvar :) Men nu ska jag plugga igen!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0