Friday! eller de elva minuterna som är kvar haha!

Nu ska jag ta tag i bloggen igen, jag vet att uppdateringen inte direkt varit som vanligt och att mina inlägg mest har bestått av text. Men nu har jag lyckats fixa internet till min bärbara så nu blir det ändring på det!

Idag har jag inte gjort mycket - skola, ridning, snabbis på stan med emma vm. Idag gick det faktiskt framåt på ridningen! Är jävligt nöjd med det haha. Jag fick äntligen min horsie att gå i form! Allt slit lönar sig i slutändan. Det gäller bara att komma ihåg det på den frustrerande vägen dit.

Jag och Emma VM var inne på Massimo Dutti, de hade fått in så himla mycket fina vårkläder så jag kunde dö.

Ska jag också flika in att jag längtar till sommaren som fan nu? Eller tillbaka till thailand.. fyfan alltså! åh.



Nu ska jag läsa min bok! puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0