en helg

Det var en supermysig dag igår, jag och Sara gick på stan och åt lunch! Skitgod "hälsotallrik" från Birger Jarls passagen ;) Jag köpte en vårjacka från Zara också, men jag antar att den får stanna inne ett tag till :o  Det snöar ju som fan. Jag och Maria, en tjej från stallet, bestämde oss ändå för att rida en runda på djurgården och trotsa vädret.. Fyfaaaaaan vad det var kallt på vägen hem! Det var som nålar i ansiktet och jag hade is i ögonfransarna och maskaran rann på kinderna hahaha. Såg ut som Jokern när vi var hemma igen. Seriöst. Men det var ändå härligt att galoppera lite.

Efter stan med sara åkte jag till sollentuna och träffade Eve, Oliver och Deniz! Det var länge sedan det bara var vi fyra som gjorde något, så det var roligt. Det blir en liten annan grej när det är basgänget som hänger hahaha. Vi åt tacopaj och spelade wii. Riktigt skönt :)

Imorgon börjar jag kl 11:10 och slutar 16. Efter det ska jag iväg och träna och sen blir det hem och plugga! Den här veckan kommer inte bli en rolig pluggvecka kan jag säga. Har prov, läxor och arbeten som ska lämnas in :(

Nu ska jag dock bara chilla hela kvällen, läsa och lyssna på musik ;)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0