London!

Hej på er! nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mig, har blivit riktigt duktig på det här med mina sovtider nu. Känns som om jag är tillbaka, back on track liksom haha. Kan det vara för att det är ett litet, litet hopp om vår ute? Tror det. Dessutom ska ju jag och mamma åka till London på påsklovet! :D Nu är det bestämt! Jag ska shoppa galet.kommer komma hem med 150 påsar. Abercrombie&Fitch, Victoriassecret, forever21, primark... Alla vet ju hur mycket jag älskar A&F. Can't wait!!! :)



puss på er!


Kommentarer
Postat av: Angela

Anna du måste leta efter Victoria Secret butiken då, för alla säger att det inte finns i London!!! :O

2010-03-10 @ 18:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0