18 maj

Jag tror att jag är den som har roligast av alla människor när jag sover hahaha Det där lät säkert hur sjukt som hellst med jag drömmer så himla roliga, bra och sjuka drömmar. Jag kan vakna upp på morgonen och garva åt mig själv, hur kul är inte det?! Haha, i love my dreams. Så igår natt då... jag drömde att jag, evelina och pappa åkte till los angeles och vi landade då såklart på LAX. Allt var som på film. Så kommer vi fram till hotellet och jag och eve får ett eget hotellrum, väldigt lyxigt hotell.. Så händer det lite grejer och vips sitter jag och eve på sängen och i den sängen ligger hahahahahahahahah det här är pinsamt så jag vet inte ens varför jag berättar det.. men iaf, i sängen ligger Chace Crawford och någon annan snygg kille hahahahahhahahaha! Så är vi där och efter en vecka (det enda vi gjorde på en vecka i LA var att vara i sängen, obs inga snuskiga tankar här haha, och gå ut på krogen haha) var det dags att åka hem. Men då har jag ångest för mitt matteprov och vill inte åka hem. Och tur som jag har är det något elektriskt fel haha, så vi kan inte  lyfta med flyget och vi behövde stanna en vecka till hahahah. Och det sista jag säger innan jag vaknar är "Puh, nu slipper jag matteprovet! Puss och hej" HAHAHAHAHAHAHAHA! Älskar mina drömmar haha.

Idag gick jag iaf en powerwalk (inkl solning) med mamma och nu ska jag sätta igång och plugga företagsekonomi. Suck. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHAHAHA, det är ju så sjukt! DU är så sjuk! XD<3

2010-05-20 @ 17:38:24
URL: http://kloockreent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0