1a maj

Åh jösses vad jag är trött. Igår var vi några stycken som grillade och chillade hemma hos Oliver, bra start på våren! När jag skulle åka hem vid tretiden kom aldrig bussen!!! Jag hatar SL. Men som tur var fick jag sova över hos Oliver, annars hade jag väl kommit hem kl sju på morgonen... Men nu är jag hemma, frid och fröjd haha. Nu är bara problemet att jag är dödstrött och att det ska kombineras med en heldags plugg - svenska. Bläää. Men ikväll ska jag inte röra mig ur soffan kan sägas, ett annat problem är ju bara att det går för många bra filmer samtidigt ikväll haha. Patrioten, Ali, eller Nanny Diaries?

Dessutom är det ju vår! Och exakt två veckor kvar till min födelsedaaaaaaaaag! :D

http://farm4.static.flickr.com/3032/2722442937_432af07a24.jpg

Kolla vad jag hittade, fyfan vad söt! Man dör ju lite haha.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0