5 dagar kvar (4 för att vara exakt haha)

Åh vad jag är trött i benen, jag gick på en och en halvtimmes powerwalk i rätt högt tempo för ca en timme sen. Under den här timmen har jag och pappa hunnit åka till Sonycenter i Sickla köpkvarter och köpt en ny TV haha. Riktigt nice är den, får bli till att kolla på hollywoodfruarna på den om vi hinner koppla in den på en halvtimme ;) Imorgon har vi civilrättsprov som sagt och jag känner mig allt annat än förberedd! Så sjukt mkt.. men jag orkar inte bry mig, det blir så när det är för mkt på en gång. Får plugga imorgon innan provet är, kl 12.

Imorgon är det alltså prov som gäller sen hem och powerwalka och plugga naturkunskap. Har en stor labbrapport som ska in på torsdag, det är halva betyget i naturkunskap A som står på spel här. Men sen är det ledigt och sen är min födelsedaaaaag!!!!! Fiesta fiestaaaaaaa. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0