Onsdag

Jag sitter här och lyssnar på 90 talets bästa danslåtar, haha så himla roligt att man tyckte dem var asbra. Lyssna själva! Idag har jag ett hektiskt schema.. kl 12 ska jag vara i zinkensdamm och kolla på läroverksfejden fotboll. sen måste jag på stan, hitta lite kläder, hem och plugga, följa med mamma till systemet, åka till Issi och sen möta Emma VM innan kl sju. Sen behöver jag ju göra mig iordning också, kan vara bra! Kl åtta börja läroverksfejdsfesten så vi lär väl vara där då.. och det är liksom i Brommaplan vad jag har förstått haha. Hoppas på att det blir kul, tänker nog inte dricka eftersom jag har sjukt mycket att göra imorgon... då ska jag skriva klart min labbrapport och fixa allt innan fredag. Och det är inte lite grejer kan jag säga ;) Men det ska bli sjukt roligt alltihopa.




puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0