Team Jacob

Oh my god. Det ryktas om att Taylor Lautner och Kirsten Stewart kommer till Sverige i och med premiären för Eclipse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag, svikaren, har gått över till Team Jacob faktiskt haha...

Hur som hellst haha. Idag var det skola och sen mötte jag upp Issi och Eve för att gå en runda på stan. Hittade lite underkläder, en tjocktröja, ett par mystofflor haha och ett par byxor :) Efter det åkte vi till sumpan för att gå på någon "vårfestival" (typ) där tex Eric Saade uppträdde, riktigt söt kille!

Pusss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

OMG JAG DOG NÄR JAG SÅG DET DÄR! Jag är i japan när de kommer Q_Q..crycry

2010-05-28 @ 08:42:35
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0