Två sjuka saker

Fan vad jag drar mig för att plugga. Jag sitter och drar ut på tiden hela tiden haha, lika bra att börja.. men först ett litet inlägg.

Två sjuka saker hände mig igår! Som ni läst i ett tidigare inlägg så kollade vi som sagt på skräckfilm i lördagskväll, en var äcklig och handlade om larver (typ) som åt upp människor inifrån osv. Och igår står jag och ska skiva upp lite annanas och då springer en spindeljävel rakt över diskbänken. Bra tajming! Jag blev såklart livrädd och skrek på pappa hehe. Så efter det måste jag genomsöka min säng efter insekter hahahaha. Nu har det blivit en tvångstanke... Och sen, när jag skulle äta annanasen, så börjar jag blöda på läppen - precis som förra gången jag åt annanas! Och det blöder inte lite heller.. Hur sjukt är inte det?! Och det var liksom för att jag åt annanas, jag skar mig inte på skalet eller något. Fräter annanas?! Man undrar ju. Haha. Det var säkert den där spindeln som sprutat sitt gift in i annanasen. Promise! ;)

Jaja nu ska jag börja plugga. Jävligt synd att Oprah började precis nu... NEJ! Nu ska jag plugga.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0