Världens bästa

Igår var världens bästa 18årsdag, tack för en underbar dag och kväll!!! Bilder kommer lite senare, har inte riktigt tid just nu eftersom att jag ska fira min födelsedag lite till i solen på Djurgårn med lite släkt och familjens vänner. Jag kan bara inte fatta att jag har fyllt 18, jag känner mig som 15 haha. Jag fick jättefina saker bla. 10 körlektioner på körskola med prov osv inräknat, en digitalkamera, pengar, smycken, champagne, tårta, jordgubbar, böcker, ramsor, inredningssaker, tjejsaker, shotrundor och mycket mer :) Men bäst av allt var familj och vänner. Jag älskar er! Sjuuuukt mysig middag med de bästa och sen utgång till Treat! Efter det skulle vi på Sogni eller collage men det spöregnade så vi åkte hem dyngsura istället ;) Ikväll blir det grill och lite chill med angela, issi, beck?, eve, oliver, lucas, deniz och jonte! Härliga lördag.

"Grattis vår stora tjej, nu kan du göra din grej. Ut och festa hela natten, then back to college and study matte. Time to choose häst or fest, vad du gillar bäst! Grattis våran Anna - VI ÄLSKAR DIG <3"

Jag har världens bästa vänner och familj. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0