Söndag

Igår var en riktigt mysig kväll ute i det fria haha. Jag, eve, issi, angela, beck, oliver, lucas och jonte grillade, spelade musik och körde kubb i en park vid lötsjön. När det började bli kallt åkte alla utom angela och beck hem till oliver där vi spelade poker, hade kuddkrig och lekte kurragömma hahaha. Idag åker evelina, bastard, till turklandet och ska vara där i fem dagar. Bäst att jag börjar bygga upp fuskbrännan annars ligger jag nog i lä hela sommaren haha  ;) Jag vill också åka utomlands!

Aja.. om ett tag tänkte jag dra på mig skorna och gå ut på en powerwalk. I eftermiddag kommer lite bilder upp på bloggen! Håll ut ;)

Pusssss

Kommentarer
Postat av: ISABEELLLAAAA

kan inte du lägga upp bilderna på FB också?:D

PUSS!!

2010-05-16 @ 15:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0