SÖNDAG

Jag kom hem från stallet för ungefär en timme sedan, nu är jag helt slut haha. Jag har haft ridlekis, ridit lite olika hästar -bla den nya!! och sen haft insläpp med allt vad det innebär.. stort tack till Filippa och Johanna som hjälpte till, tack tjejer! :) <3

Imorgon har jag svenskaföredrag om Jane Austen (kul..), men jag har inte hunnit (orkat) öva på det alls. Jag har börjat bli så jäkla slapp och tror alltid att allt ska lösa sig hahaha. Men det kommer nog gå bra. Sen blir det hem och plugga lite, har inga prov i veckan men nästnästa vecka är det smockat! Då är det dessutom min födelsedag! :D 18... kan inte fatta det nästan. Jag kommer ihåg när min storebror fyllde 18, det känns som om det var i sommras, inte två år sen! Men det ska iaf bli askul! :D Looking forward toooooo.

Men nu ska jag iaf läsa igenom mitt svenskaföredrag, hörs imorgon! nattieee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0