Ser fram emot busfredag

Min powerwalkrunda var otroligt jobbig, kändes som om mitt tomatoface skulle sprängas av värme när jag sprang haha. Något riktigt roligt som hände var att när jag sprang förbi två stycken killar så sa en av dem "steeeek" och jag kan nog tänka mig att jag såg ut som en stekt tomat hahahaha hääärligt hääärligt. Men är väldigt nöjd nu faktiskt.

Imorgon ska jag, eve och issi hitta på bus! Ser fram emot det ;) Det ska ju bli så himla fint väder så vi tänkte nog dra en liten picknick (efter min ridlektion) och sen får vi se vad som händer! Alla ska krascha här iaf, längtar efter att se soluppgången på balkongen som förra året myspys. Sen på lördag måste jag införskaffa lite nya kläder och skor inför sommaren, min garderob är så jäkla tråkig.

Skön låt! Att den handlar om Cali gör ju inte saken sämre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0