Lycka

Vilken dag! Allt har gått precis som jag vill, jag är enormt glad! Jag vet inte om jag har skrivit om att jag verkligen hatar spanska och att jag fick svårt med det i 9an och därför har det varit stora luckor som visat sig på spanskan i gymnasiet? Men iaf... Jag kämpade som fan med spanska steg 3 i ettan och fick G, vilket jag var grymt nöjd med eftersom jag hade så stora luckor. Så då tvekade jag mellan att verkligen ta steg 4 i spanska i tvåan och få bra meritpoäng eller att välja något annat som inte gav meritpoäng. För om jag skulle fått IG så hade det ju varit värre än att missa lite meritpoäng... Men jag chansade och tog steg 4 iaf. Och hela det här året har jag kämpat med spanskan, och idag fick jag reda på att jag fick G i spanska steg 4!!! Ingen vet hur stolt jag är över mig själv. Jag klarade det. I made it.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0