Eld ur min mun

Jag köpte lite smågrejer till ikväll igår! Det blev en tröja med lite puff (inte puff som i piff och puff haha min humor) på haha, en par snygga leggings och en liten partyväska. Lite grejer som man kan använda till vardags också. Om ca en timme ska jag åka iväg till Sollentuna för ridlektion, sen blir det hem och duscha osv. för sen ska jag, evelina, angela, lucas och jonte ut! Har varit taggad sen igår haha. Och imorgon blir det Oskar Linnros på Berns med Sara! Bra helg!!! Förutom att jag måste plugga också...

Förresten! Vill ni veta hur mycket plugg jag har innan jullovet? Och jag fick precis reda på att direkt efter jullovet på fredagen så har jag föredrag i filosofi och veckan efter det så har vi filosofiprov.

Vecka 48 (nästa vecka)
Geografiprov, loggbok projekt in

Vecka 49

Civilrättsprov, andra hand-in engelska

Vecka 50

Psykologifördjupningsarbete in, engelskaarbete in, religionsprov, matte C prov.

Sen ska man ju hellst vara klar med projektarbetet och filosofiföredraget innan jul också.

Har säkert glömt bort något as well... Någon som vill byta eller? Är så jävla förbannad på den här skolan och på planeringen som inte existerar. Inte för att det hjälper ett skit att bli arg men just nu sprutar det typ eld ur min mun.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0